Представники Бучанської райдержадміністрації долучилися до онлайн семінару на тему «Інноваційні інструменти розвитку ОТГ як туристичних дестинацій»

Дата: 27.10.2021 14:01
Кількість переглядів: 492

27 жовтня представники управління економічної політики та розвитку територій Бучанської райдержадміністрації взяли участь  в онлайн семінар на тему «Інноваційні інструменти розвитку ОТГ як туристичних дестинацій».

Фото без опису

У громадськості відсутнє розуміння пріоритетності туризму, усвідомлення ефекту швидкої віддачі. Цей фактор є пріоритетним для органів місцевого самоврядування, які мають чимало можливостей для реалізації різноманітних управлінських механізмів. Проте основними для них є наповнення бюджету та сталий розвиток соціальної інфраструктури. Хоча туризм не сприймається як основне джерело наповнення бюджету, саме на індустрію туризму роблять високі ставки в усьому світі.

Тож метою семінару є підтримка ОТГ з питань інноваційного розвитку туризму:

  • висвітлення питань управління туризмом на локальному рівні, засад цифровізації туристичних дестинацій;
  • огляд інструментів цифровізації туризму для ОТГ, як нових туристичних дестинацій.

Фото без опису

Будь-якій громаді притаманні певні властивості, як, наприклад, географічне положення, структура економіки, культурно-історична спадщина, віросповідання, етнічний склад, звичаї, обряди, традиції місцевого населення та інші чинники. При формуванні туристичних дестинацій на основі ОТГ необхідно враховувати, що дестинація, яка є географічним простором, метою туристичного відвідування певного сегмента подорожуючих, являє собою сукупність послуг, об’єднаних у туристичний продукт, суб’єкт конкуренції та об’єкт підприємництва.

І якщо для туристів дестинація – це комплексний туристичний продукт, що складається з характерних і корисних для споживача послуг, а також низки супутніх послуг, що надаються підприємницькими структурами дестинації, то для ОТГ – це надходження до місцевого бюджету, створення нових робочих місць, розбудова спеціальної і загальної інфраструктури та подальший соціально-економічний розвиток території.

Одним із напрямів майбутнього розвитку галузі є продовження широкомасштабної цифровізації й застосування новітніх інформаційних технологій, які забезпечать тісну інтеграцію і зв'язок споживача та надавача послуги при її реалізації, покращення якості та швидкості отримання послуг, можливість враховуючи потреби кожного індивідуального клієнта та ефективний зворотній зв'язок. На цифровізацію туризму сьогодні впливають тенденції і тренди які набувають постійних змін та в пост-пандемійний період продовжуватимуть трансформувати галузь у нові види надання туристичних послуг. Відповідно дослідження цього питання набуває особливої актуальності.

Новим видом туристичного продукту може стати окрема гілка рекреаційного туризму, а саме відпочинок направлений на оздоровлення від перенесених хвороб, у т.ч. і коронавірусної. Сучасні технології у цьому випадку будуть мають мати насамперед медичне спрямування, а оздоровчий «тур» за допомогою цифрової візуалізації потенційний покупець зможе оцінити і вибрати необхідні опції. Одночасно з цим, організаторам такого виду туризму слід враховувати можливість дотримання соціальної дистанції, яку може надати укрупнення території навколо рекреаційних комплексів.

Також була представлена мультиплікація досвіду імплементації проєкту з цифровізаціі? елементів Гастрономічноі? спадщини на Закарпатті в Одеськии? регіон.

Партнери проєкту: Національна туристична організація України, Кафедра географії України, Географічний факультет

Київського національного університету імені Тараса Шевченка,

Ужгородський національний університет, Одеська національна академія харчових технологій,  Дорога вина та смаку Української Бессарабії, Обласний організаційно-методичний центр культури Закарпатської обласної ради.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень