В порядку передбаченому Законом України "Про звернення громадян" не розглядаються:

- звернення про надання безоплатної правової допомоги (розглядаються в порядку, встановленому законом, що регулює надання безоплатної правової допомоги);

- заяви і скарги громадян, встановлені:

- кримінальним процесуальним законодавством;

- цивільно-процесуальним законодавством;

- трудовим законодавством;

- законодавством про захист економічної конкуренції;

-законами України  «Про судоустрій і статус суддів» та «Про доступ до судових рішень»;

- Кодексом адміністративного судочинства України;

- законами України «Про запобігання корупції», «Про виконавче провадження».

Особливості розгляду скарг громадян на реєстраційні дії, відмову в державній реєстрації, бездіяльність державного реєстратора, рішення, дії або бездіяльність державних реєстраторів речових прав на нерухоме майно визначаються Законами України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
       
Відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» до адміністративних послуг також прирівнюється надання органом виконавчої влади, іншим державним органом, органом влади Автономної Республіки Крим, органом місцевого самоврядування, їх посадовими особами, державним реєстратором, суб’єктом державної реєстрації витягів та виписок із реєстрів, довідок, копій, дублікатів документів та інші передбачені законом дії, у результаті яких суб’єкту звернення, а також об’єкту, що перебуває в його власності, володінні чи користуванні, надається або підтверджується певний юридичний статус та/або факт.
Виключно законами, які регулюють суспільні відносини щодо надання адміністративних послуг, встановлюється, зокрема граничний строк надання адміністративної послуги

Принагідно інформуємо, що особисті звернення громадян оформлюються відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян», а саме: звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об'єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

Зверніть увагу! Відповідно до статті 17 Закону України "Про звернення громадян" скарга на рішення, що оскаржувалось, може бути подана до органу або посадовій особі вищого рівня протягом одного року з моменту його прийняття, але не пізніше одного місяця з часу ознайомлення громадянина з прийнятим рішенням. Скарги, подані з порушенням зазначеного терміну, не розглядаються.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень