Малі та середні підприємства запрошують взяти участь у пілотній програмі маркетингової підтримки
Київська Школа Економіки за підтримки UKAID, Міністерства цифрової трансформації України, Офісу з розвитку підприємництва та експорту та проєктом Дія.Бізнес запускають пілотну програму маркетингової підтримки малих та середніх підприємств.
Допомагати учасникам будуть провідні маркетингові агенції, які теж буде відібрано як партнерів програми за допомогою відкритого конкурсу.
Нестача знань про бізнес-процеси, позиціювання бренду та використання цифрових каналів продажів стримують малі та середні підприємства в розвитку своєї діяльності онлайн.
До участі в програмі як учасники запрошуються:
Малі та середні підприємства з усіх регіонів України, зокрема Донецької та Луганської області, та компанії, якими керують жінки, люди з інвалідністю та ветерани.
До участі в програмі як партнери запрошуються:
Маркетингові агенції, які знають, як виводити малий та середній бізнес на новий рівень цифрової трансформації, та допоможуть учасникам на всіх етапах впровадження стратегії.
Як взяти участь у пілотному проєкті?
-
Ознайомитися з вимогами участі для учасників та партнерів, а також заповнити форми реєстрації, можна на сторінці https://business.diia.gov.ua/pilot-program.
-
Після надсилання форми для партнерів та завдання чекайте на зворотний зв’язок від команди проєкту.
-
Учасникам програми, які будуть відібрані до програми, необхідно буде надати документи, що підтверджують відповідність умовам участі.
-
Якщо у вас залишилися питання, надсилайте їх на електронну скриньку: smesupport@kse.org.ua
Учасники отримають:
-
Розроблену онлайн маркетингову стратегію. Вона міститиме результати дослідження ринку, конкурентів, метрики та інструменти для впровадження, план розвитку компетенцій, залучення інших цифрових інструментів для онлайн-продажів.
-
Допомогу з брендингом. Робота з брендом компанії, ребрендинг.
-
Допомогу в розробці сайту компанії, якщо це потрібно. Покращення того ресурсу, що існує, або створення нового.
-
Допомогу з оптимізацією промокампаній, створенням сторінок у соціальних мережах та контент-плану.
-
Аналіз та рекомендації наявних рекламних онлайн-кампаній або формування нових під потреби бізнесу та стратегії розвитку.
-
Допомогу з підготовкою текстового та візуального контенту для онлайн-кампаній.
-
Бюджет на запуск промокампаній.
Завдяки проведенню цієї програми організатори зможуть:
-
Знайти ще один ефективний спосіб допомагати малому та середньому бізнесу в Україні;
-
Поширити досвід пілоту у вигляді навчальних матеріалів, звітів, кейсів тощо — для малого і середнього бізнесу в Україні;
-
Зрозуміти, як розгорнути повноцінну державну допомогу малому та середньому бізнесу;
-
Започаткувати постійну програму підтримки цифрового розвитку для малого та середнього бізнесу.