Стартував пілотний проєкт Мінцифри з допомоги малим і середнім підприємствам у впровадженні цифрової маркетингової стратегії
Міністерство цифрової трансформації України, національний проєкт із розвитку підприємництва Дія.Бізнес та Офіс з розвитку підприємництва та експорту в співпраці з Київською школою економіки та за підтримки UKAID почали активну частину пілотної програми маркетингової підтримки малих та середніх підприємств.
Головна мета програми — допомогти представникам малого та середнього бізнесу України, обраних шляхом відкритого конкурсу, із запровадженням для них цифрової маркетингової стратегії та її реалізації. Допомагати в цьому будуть провідні маркетингові агенції, яких було відібрано як партнерів програми також за допомогою відкритого конкурсу.
Заступник Міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Валерія Іонан: «Комплексна та всебічна підтримка підприємців — стратегічний пріоритет Мінцифри в межах проєкту Дія.Бізнес. Ми переконані, що розвинений малий і середній бізнес є драйвером економічної спроможності країни. Тому обрали для надання допомоги підприємства, бізнес-модель яких забезпечила вихід у точку “нуль”, але перестала працювати на зростання».
Учасники пілотного проєкту маркетингової підтримки:
- ГО «Леді Ді ательє» — перше інклюзивне ательє України з місією донести тему інклюзії та толерантності до широкої аудиторії мовою моди та краси. Виготовляє вироби, прикрашені авторськими принтами, створеними людиною з інвалідністю разом з художником.
- «Зелена корова» — виготовлення здорових веганських замінників м’ясної та рибної продукції. Власне виробництво рослинних харчових продуктів.
- Мережа копіювальних центрів «ФотоКопіЦентр» — надання поліграфічних та копіювальних послуг. Малий бізнес із Донецької області.
- ТОВ «Джіенпі Фрутс» — виробництво яблучних чипсів під брендом Newton’s Apple Chips. Сімейна компанія, яка намагається розширити масштаби виробництва та товарну лінійку, роблячи ставки на продажі в інтернеті.
- ТОВ «Медик Ведмедик» — виробництво крафтового меду, продуктів бджільництва, сублімовані ягоди та фрукти. Виробник натуральних продуктів із Київської області.
- ТОВ «Ігротеко» — виробництво іграшок із дерева. Львівський виробник дерев'яних екологічно чистих конструкторів для дітей від 4 років.
- dogchill.com.ua — pet care стартап, сервіс із вигулу та перетримки домашніх тварин. Бізнес, який намагається розвиватись шляхом збільшення онлайн-присутності.
- VitaminBox — сервіс доставки якісної української фермерської та крафтової продукції. Малий бізнес із великим досвідом спроб знайти для себе місце в мережі.
- ТОВ «Апекс-комфорт» — виробництво та збут водяних та електричних конвекторів для опалення та охолодження приміщень. Власне виробництво розташоване у Світловодську.
- ТОВ «Фраміоре» — український сталий бренд жіночого одягу з власним швейним виробництвом. Найбільш досвідчений учасник із потребами аудиту та налаштування цифрових інструментів.
- ПП «Маркісса» — мініфабрика зоомеблів із Донецької області. Бізнес із досвідом роботи на експорт.
- ТОВ «Вілкрафт» — імпорт моноколіс, їх роздрібний продаж, обслуговування та ремонт. Виробники деталей для комплектування, які точно можуть бути експортно привабливим товаром. Kingsong.com.ua
Пілотний проєкт стартував. Усі обрані учасники були поділені між партнерами пілотного запуску маркетингової підтримки. Для кожного з учасників запланована стратегічна сесія, після якої агенція-партнер проєкту допоможе з планом дій на весь термін пілотного проєкту.
Партнери проєкту:
- Маркетингова агенція Nebo ideas agency. Вірить у бренди з характером, створює та розвиває їх. Нещодавно отримала золото міжнародної премії Effie. Зокрема, агенція розробляє стратегії для українського малого бізнесу й вже проводить 6 таких сесій для учасників програми.
- Агенція інтернет-маркетингу Webpromo. Протягом 13 років розробляє стратегії просування великого бізнесу онлайн, використовує найефективніші інструменти для збільшення продажів та масштабує результат. Офіційний маркетинг-партнер Google та Facebook, член асоціації IAB Ukraine. Знає, з якими проблемами стикається український бізнес на шляху розвитку та вміє долати ці бар'єри.