ЗАЛИШАТИСЯ НА ЗВ’ЯЗКУ: ЯК СКОРИСТАТИСЯ НАЦІОНАЛЬНИМ РОУМІНГОМ

Дата: 10.10.2022 16:55
Кількість переглядів: 162

Якщо мережа вашого оператора не працює, ви можете скористатися національним роумінгом. Вимкніть автовибір мережі:

Що робити за відсутності мобільного зв'язку - поради від рятувальників |  Факти ICTV

Android

Налаштування → Мобільна мережа → Оператор → знайдіть та оберіть доступну мережу Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob.

iOS

Параметри → Стільникові дані → Вибір мережі → знайдіть та оберіть доступну мережу Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob.

Якщо зареєструватися не вдалося, спробуйте ще раз або виберіть іншу мережу. Перезавантажте телефон та повторіть.

- Періодично намагайтеся повернутися (підключитися) до мережі свого оператора вручну або увімкнувши автовибір мережі.

- Обмежте споживання мобільного трафіку, оскільки це створює надмірне навантаження на мережі мобільних операторів. Вимкніть режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах

Налаштування месенджера → Дані та сховище або Медіафайли → Вимкніть опцію «Фонове завантаження» / у розділі «Через мобільну мережу» вимкніть «Автозавантаження медіа».

- Не можете додзвонитися — напишіть СМС. Скоротіть час телефонних розмов до мінімуму — можливо, в цей час іншому абонентові вкрай необхідно викликати швидку чи рятувальників.

- Якщо не працює зв’язок у національному роумінгу, переконайтесь, що вимкнений «Режим польоту». З?ясуйте, чи є зв'язок в інших людей поруч.

 Якщо в інших користувачів зв'язок працює:

- перезавантажте телефон;

- вимкніть телефон, вийміть і поставте SIM-карту назад;

- спробуйте перевірити роботу SIM-карти в іншому пристрої.

- Якщо зв'язок не працює лише у вас, потрібно замінити SIM-картку. Зв'яжіться з оператором (зателефонуйте в контакт-центр або напишіть у соцмережі) та дізнайтесь адресу і графік роботи найближчого магазину. Переконайтесь, що дістатись туди безпечно.

- Якщо в інших користувачів також не працює мережа жодного оператора, отже, проблема в ушкодженні інфраструктури внаслідок бойових дій. Повідомляти про це оператору не потрібно.

Робота мережі моніториться у режимі реального часу. Мобільні оператори відновлюють зв'язок у максимально стислі терміни скрізь, де це можливо.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень