ЯКЩО ЛЮДИНА НЕ ВИХОДИТЬ НА ЗВ’ЯЗОК: ЩО ТРЕБА ПОВІДОМИТИ НА ГАРЯЧІ ЛІНІЇ МІНРЕІНТЕГРАЦІЇ

Дата: 24.01.2023 11:59
Кількість переглядів: 72

Якщо зв’язок із цивільною людиною втрачено, звертайтеся на гарячі лінії Національного інформаційного бюро або Уповноваженого зі зниклих безвісти та дотримуйтеся чіткого алгоритму дій.

Про це повідомили на сайті Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України. 

Фахівцям кол-центру необхідно надати такі дані:

1. Прізвище, ім’я, по батькові й дату народження – власні та зниклого.

2. Контакти зниклої особи й останнє місце її фактичного перебування.

3. Особливі прикмети людини.

4. Дату, коли вона востаннє виходила на зв’язок, і в який спосіб це робила.

5. Інформацію про контактних осіб, які востаннє спілкувалися чи бачилися зі зниклим.

Як повідомляли раніше, у Мінреінтеграції нагадали про роботу регіональних офісів Уповноваженого зі зниклих безвісти. 

https://koda.gov.ua/yakshho-lyudyna-ne-vyhodyt-na-zvyazok-shho-treba-povidomyty-na-garyachi-liniyi-minreintegracziyi/


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень