ЯКЩО ЛЮДИНА НЕ ВИХОДИТЬ НА ЗВ’ЯЗОК: ЩО ТРЕБА ПОВІДОМИТИ НА ГАРЯЧІ ЛІНІЇ МІНРЕІНТЕГРАЦІЇ

Дата: 24.01.2023 11:59
Кількість переглядів: 80

Якщо зв’язок із цивільною людиною втрачено, звертайтеся на гарячі лінії Національного інформаційного бюро або Уповноваженого зі зниклих безвісти та дотримуйтеся чіткого алгоритму дій.

Фото без опису

Про це повідомили на сайті Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України. 

Фахівцям кол-центру необхідно надати такі дані:

1. Прізвище, ім’я, по батькові й дату народження – власні та зниклого.

2. Контакти зниклої особи й останнє місце її фактичного перебування.

3. Особливі прикмети людини.

4. Дату, коли вона востаннє виходила на зв’язок, і в який спосіб це робила.

5. Інформацію про контактних осіб, які востаннє спілкувалися чи бачилися зі зниклим.

Як повідомляли раніше, у Мінреінтеграції нагадали про роботу регіональних офісів Уповноваженого зі зниклих безвісти. 

https://koda.gov.ua/yakshho-lyudyna-ne-vyhodyt-na-zvyazok-shho-treba-povidomyty-na-garyachi-liniyi-minreintegracziyi/


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень