У м. Буча відбувся виїзний прийом громадян
Сьогодні, 9 лютого, голова Бучанської районної державної (військової) адміністрації Данило Мавлянов провів виїзний прийом громадян у Бучанській територіальній громаді. Прийом відбувся у приміщенні Бучанської міської ради. Голова райдержадміністрації разом із начальником відділу комунікації та взаємодії з органами місцевого самоврядування Богданом Легінем відповіли на звернення громадян.
До голови району звернулися мешканці Бучі з наступними питаннями:
- сім`я з інвалідом-спинальником звернулася щодо допомоги у відбудові зруйнованого внаслідок обстрілів російськими військами приватного будинку та надання тимчасового житла для розташування його ділянці, де був їхній будинок;
- мешканці будинку, який перебуває у підпорядкуванні ДУ "ДПЗОВ "Променистий" Національної поліції України, звернулися щодо заборони Київоблгазом мешканцям будинку користуватись природним газом для опалення помешкань газовими котлами, так як централізоване опалення у будинку відсутнє; поскаржилися, що при обчисленні оплати за спожиті електроенергію та газ для мешканців цього будинку використовуються тарифи як для непобутових споживачів, які вищі від тарифів для населення, а також звернулися щодо сприяння у вирішенні питання видачі ордерів мешканцям та передачі вказаного будинку на баланс Бучанської міської ради;
- мешканці ЖК «Сонячна оселя» звернулися зі скаргою на недобросовісного забудовника, який здав будинок у вересні 2022 року з численними недоробками. Внаслідок чого мешканці, серед яких сім`ї ветеранів війни та військових, які наразі воюють, змушені жити у квартирах, де відсутнє тепло, будинок не газифіковано, непрацюючі ліфти, суттєві проблеми з постачанням електроенергії внаслідок неякісного електромонтажу будинку.
Данило Мавлянов уважно вислухав усі звернення громадян та накреслив шляхи вирішення озвучених проблем. Зокрема зауважив про неприпустимість подібного становища з забезпеченістю теплом мешканців громади, особливо у зимовий період.
Голова Бучанської районної державної (військової) адміністрації взяв під особистий контроль усі звернення громадян та дав доручення відповідним структурним підрозділам.