Бучанська районна державна адміністрація
Київської області
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Всебічне реагування на потреби ветеранів – запорука їх повноцінної адаптації до цивільного життя

Дата: 18.08.2023 12:13
Кількість переглядів: 95

Під головуванням Віцепрем’єр-міністра Ірини Верещук відбулася нарада щодо надання психологічних та інших послуг ветеранам війни й військовослужбовцям.

На зображенні може бути: 1 особа

▪️У ній взяли участь представники Мінреінтеграції, Мінсоцполітики, Мінветеранів, МОЗу, МВС, Мінекономіки, Міноборони, ЗСУ, Координаційного центру психічного здоров’я при Кабінеті Міністрів, обласних військових адміністрацій, громадських і міжнародних організацій та інші.

▪️Присутні акцентували увагу на необхідності модернізації роботи Територіальних центрів комплектування (ТЦК). Зокрема через розширення їхньої сервісної складової для ветеранів та військовослужбовців.

▪️Для майже 1500 працівників ТЦК з усіх регіонів, які займаються соціальним захистом, вже провели спеціальні навчання. Така ініціатива допомогла підготувати їх до якісного консультування військовослужбовців, ветеранів та членів їхніх родин.

▪️Йшлося також про необхідність запровадження посади патронатного менеджера. Він супроводжуватиме військовослужбовця на шляху його лікування та реінтеграції.

▪️Окрему увагу Ірина Верещук звернула на необхідність напрацювання єдиної ветеранської політики для військовослужбовців усіх підрозділів і структур.

▪️Зокрема, обговорили можливість запровадження системи, за якою надавачі різнобічних послуг для ветеранів будуть знати, кому і яка допомога потрібна.

💬«Завдання державної, регіональної та місцевої влади – оперативно відреагувати на потреби ветерана. Тому ми маємо акумулювати для цього усі наші можливості», – резюмувала Віцепрем’єрка.

https://www.facebook.com/MReintegration


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень