Відділи обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області за 9 місяців прийняли понад 329 тисяч осіб та надали майже 340 тисяч послуг
Відділи обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області за 9 місяців прийняли понад 329 тисяч осіб та надали майже 340 тисяч послуг. Про це повідомили під час засідання колегії Головного управління ПФУ в Київській області.
Захід провели в Бориспільській міській раді за участі представників органів влади та місцевого самоврядування, керівників установ і організацій, підприємницької спільноти. Київську обласну державну адміністрацію представляли заступник голови КОДА Сергій Білецький та директор Департаменту соціального захисту населення Ігор Мещан.
Головною темою колегії було обговорення тісної співпраці місцевої влади з соціальними партнерами для надання якісної підтримки та допомоги вразливим категоріям населення. Учасники підбили підсумки роботи за 9 місяців 2023 року у питанні забезпечення надання та наближення соціальних послуг до громадян, особливо пенсіонерів, військовослужбовців та членів їхніх родин, людей з інвалідністю та внутрішньо переміщених осіб.
На сьогодні на обліку перебувають 538,5 тисячі пенсіонерів області. З метою наближення послуг до населення активно здійснюються виїзні прийоми на 31 віддаленому робочому місці та прийом громадян з інвалідністю за місцем проживання. Крім того, триває осучаснення й облаштування за стандартами інклюзивності сервісних центрів, зокрема оновленого центру в Борисполі.
Для ознайомлення жителів Київщини з інноваціями в роботі органів Пенсійного фонду та легалізації трудових відносин працівники Головного управління здійснюють інформаційно-роз’яснювальну роботу в підприємницькому середовищі. Результатом є близько 654 тисячі гривень додаткових щомісячних надходжень Єдиного соціального внеску.
https://koda.gov.ua/340-tysyach-poslug-za-9-misyacziv-pensijnyj-fond-na-kyyivshhyni-praczyuye-nad-nablyzhennyam-soczposlug-ta-inklyuzyvnistyu-servisiv/