Розпочинається тестування вебплатформи для ввезення та обліку гуманітарної допомоги!
1 листопада розпочинається тестування Автоматизованої системи реєстрації гуманітарної допомоги – всі бажаючі організації можуть долучитись.
Головна мета цього етапу – виявити, що можна покращити в роботі, де є проблемні місця та яким чином оптимізувати процес. Тому ми очікуємо на активний зворотній зв’язок, щоб згодом запустити систему повноцінно!
Важливо: тестовий період означає лише можливість ознайомитись із роботою системи, алгоритмом. Про необхідність всіх отримувачів гуманітарної допомоги користуватись цією системою з 1 листопада не йдеться.
Як долучитись до тестування?
1. Зайдіть на портал https://human-help.ioc.gov.ua/login-page.
2. Увійдіть в кабінет за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) – він є у кожної юридичної особи, що має принаймні банківський рахунок
3. Якщо організація раніше не мала статус отримувача гуманітарної допомоги, то їй варто після входу в систему провести реєстрацію – фактично підтвердити в системі, що всі її дані правильні та отримати номер в Єдиному реєстрі отримувачів гуманітарної допомоги
4. Спробуйте сформувати дані про вантаж
5. Після цього складіть митну декларацію
6. Протестуйте формування інвентаризаційного опису (для бюджетних установ це буде обов’язкова форма, для інших отримувачів – у разі неспівпадіння у заявленій та фактично отриманій допомозі)
7. Заповніть звіт
Детальну інструкцію, як користуватись системою, можна знайти за посиланням: https://www.msp.gov.ua/files/01-0111.pdf
У випадку запитань щодо долучення до процесу тестування, звертайтесь за номером телефону (044) 494-19-10
Залишити зворотній зв’язок про користування системою можна за електронною поштою: callcenter@ioc.gov.ua
Детальніше на сайті: https://www.msp.gov.ua/news/23156.html