Як отримати Е-рецепт, коли немає зв'язку?
Тимчасово на період відновлення мобільного звʼязку в ЕСОЗ будуть внесені зміни щодо формування електронного рецепта!
На період кризи сповіщення із номером та кодом рецепта не будуть надходити пацієнтам усіх операторів мобільного звʼязку. Натомість відтепер інформаційна довідка буде містити код погашення, який потрібен для відпуску ліків фармацевтом в аптеці.
Як її отримати?
Для отримання нових рецептів з 15 грудня 2023 року лікар обовʼязково має надрукувати вам паперову інформаційну довідку або передати її в електронному вигляді. Така інформаційна довідка міститиме і номер рецепта, і код його погашення, який необхідно надати працівнику аптеки.
Це також можна зробити дистанційно в узгодженому між лікарем та пацієнтом форматі (телефоном, месенджером тощо).
- Якщо вам було виписано рецепт до 14 грудня включно, проте ви досі не отримали смс, ви можете повторно звернутися до лікаря. Лікар згенерує нову інформаційну довідку, яка міститиме необхідні дані.
- Якщо попередньо вам був виписаний е-рецепт, проте смс все ж вдалося отримати – не потрібно інших додаткових кроків.
- Звертаємо вашу увагу: ці зміни – тимчасові та вжиті на період кризи та стосуються користувачів усіх мобільних операторів. Після повноцінного відновлення звʼязку серед усіх абонентів мобільного оператора, смс-інформування пацієнтів про номер та код погашення е-рецепта буде відновлено.
Зміни стосуються усіх програм, за якими призначаються ліки за е-рецептом, – як за програмою реімбурсації, так і за власні кошти пацієнта.
Увага! Зазначені зміни не впливають на процеси щодо виписування е-рецептів на медичні вироби.
МОЗ