Як змінити номер телефону в електронній системі охорони здоровʼя (ЕСОЗ)

Дата: 27.12.2023 15:34
Кількість переглядів: 75

Номер мобільного телефону – один із методів підтвердження особи пацієнта в електронній системі охорони здоровʼя (ЕСОЗ). Він є найзручнішим, адже значно пришвидшує та спрощує використання більшості медичних цифрових сервісів.

На зображенні може бути: 1 особа та текст

Після реєстрації в системі пацієнт отримує на нього СМС-сповіщення з номером е-направлення, е-рецепта, медичного висновку про тимчасову непрацездатність тощо.

Важливо, щоби номер пацієнта завжди був актуальним та коректним.

Що робити, якщо ви втратили доступ до свого номера телефону або ж змінили його на інший?

Якщо ви втратили доступ до попереднього номера:

Подайте заявку на зміну (скидання) метода автентифікації на сайті НСЗУ (https://bit.ly/477DMle). Якщо інформація у заявці заповнена коректно, номер телефону буде скинуто протягом доби. Після цього зверніться до лікаря, щоби він вніс ваш новий номер телефону до системи.

Також актуалізувати номер у системі за вашим зверненням можуть фахівці НСЗУ (https://bit.ly/3TEcUpL).

Якщо ви маєте доступ до попереднього номера:

Під час наступного візиту до лікаря попросіть його змінити метод автентифікації в ЕСОЗ. На ваш попередній номер надійде код підтвердження, який потрібно назвати лікарю. Якщо підтвердження успішне – надайте лікареві свій актуальний номер.

При зміні будь-яких персональних даних пацієнта, в тому числі зміні чи втраті номера телефону, переукладати декларацію з лікарем не потрібно.

МОЗ


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень