Завершився районний етап Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»)
23 травня завершився районний етап Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»).
У змаганнях взяли участь 22 команди, які продемонстрували високий рівень підготовки та непереможний бойовий дух.
У середній віковій категорії переможцями стали: 1 місце – «Серце нації» Вишневої міської територіальної громади; 2 місце – «Крилаті» Бучанської міської територіальної громади; 3 місце – «Хоробрі серця» Білогородської сільської територіальної громади.
У старшій віковій категорії переможцями стали: 1 місце – «Бучанські ятагани» Бучанської міської територіальної громади; 2 місце – «Золота булава» Дмитрівської сільської територіальної громади; 3 місце – «Микулицька Січ» Немішаївської селищної територіальної громади.
Щиро дякуємо всім командам за участь та непереможний бойовий дух!
Особлива подяка за сприяння та організацію проведення районного етапу Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»):
- Немішаївській селищній територіальній громаді за приймання учасників та гостей змагань на своїй території, а особливо Немішаївському фаховому коледжу НУБІП України.
- Генерал-майору, керівнику сектору оборони Київської області № 8 - Романенку Данилу Володимировичу та його колективу.
- Київській обласній організації товариства Червоного Хреста України за сприяння у забезпеченні спальними комплектами для облаштування місць відпочинку в укритті.
- Відділу з питань оборонної роботи Бучанської районної державної адміністрації Київської області.
- Міським, селищним, сільським головам Бучанського району Київської області та Гостомельській селищній військовій адміністрації за сприяння національно-патріотичному вихованню учнівської молоді на засадах козацько-лицарських традицій, формування активної громадянської позиції й готовності до захисту України, а також за спорядження роїв-переможців своїх громад для участі в районному етапі гри.
Вітаємо переможців та дякуємо всім, хто долучився до організації цього важливого заходу!