Бучанська районна державна адміністрація
Київської області
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Люди з інвалідністю, дані про яких внесені до ЄІССС, можуть оформити онлайн-відстрочку в «Резерв+»

Дата: 31.03.2025 10:22
Кількість переглядів: 24

Сервіс оформлення онлайн-відстрочок став доступним для ширшої категорії людей з інвалідністю — тепер у застосунку «Резерв+» від Міністерства оборони України ним можуть скористатися люди з інвалідністю, дані щодо яких внесені до Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (ЄІССС).

На зображенні може бути: ‎текст «‎اللا MIHICTEPCTBO СОцИАЛЬНОЙ поЛитики УКРАЙНИ Минстерство оборони Украйни У Резев+ стали достуПНй в.дстрочки для людей 3 .ал.нистю, дани про яких сей до EICCC 9:41 ← Виберить пидставу для в.дстрочки Людина 3 .нвал.нистю Ο Студент, аспирант Батьки трьх б.льше дίтей‎»‎

Раніше така опція охоплювала  лише людей з інвалідністю, які мають актуальне пенсійне посвідчення, що підтверджує отримання пенсії по інвалідності. На першому етапі це вдалося реалізувати завдяки обміну інформацією з Пенсійним фондом України, а тепер дані про людей з інвалідністю передаватиме і Мінсоцполітики.  

Як це працює:

1. Авторизуйтеся у «Резерв+» і натисніть на три крапки на головному екрані;

2. Виберіть пункт «Подати запит на відстрочку», а потім категорію «Людина з інвалідністю»;

3. Подайте запит, після чого отримаєте сповіщення із результатом. 

Що робити, якщо даних у реєстрі немає? 

Якщо ви раніше отримували будь-який вид соціальної підтримки, ваші дані вже внесені  до Єдиної інформаційної системи соціальної сфери. Перевірити їх наявність у системі можна в особистому кабінеті на Соціальному порталі Мінсоцполітики — soc.gov.ua . Авторизуйтеся на порталі у зручний вам спосіб, як-от за допомогою КЕП, BankID або Дія.Підпис, та перегляньте в кабінеті наявність відомостей про встановлену інвалідність. 

Якщо інвалідність була встановлена після 01.01.2025 року на підставі рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування особи (ЕКОПФО), що замінила МСЕК, та дані відсутні в кабінеті, варто перевірити коректність ваших даних, внесених до рішення експертної команди.

Якщо інвалідність була встановлена до 01.01.2025 року, і дані в особистому кабінеті або відсутні, або некоректні, але ви маєте документ, виданий медико-соціальною експертною комісією (МСЕК), є декілька варіантів:

- скористатися Електронним кабінетом особи з інвалідністю , подати заяву на первинну реєстрацію, додавши скан-копію виписки з акту огляду або іншого документа, виданого МСЕК. Ваші дані «підтягнуться» в електронні системи Мінсоцполітики;

- звернутися до найближчого структурного підрозділу соціального захисту населення районної у м. Києві, районної держадміністрації, міської, районної у місті (в разі її утворення) ради, та пред’явити оригінал виписки з акту огляду або іншого документа, виданого МСЕК, що підтверджує встановлення інвалідності. Фахівці внесуть дані до систем Мінсоцполітики. 

Зверніть увагу: якщо ви раніше не отримували соціальної підтримки, ви також можете скористатися Електронним кабінетом особи з інвалідністю , подавши заяву на первинну реєстрацію разом із скан-копіями документів. Докладніше про первинну реєстрацію — за посиланням 

Зміни реалізовані Міністерством оборони України та Міністерством соціальної політики України у співпраці із Міністерством оборони Німеччини спільно з Офісом ефективного регулювання BRDO і за підтримки Європейського Союзу в межах проєкту DT4UA, що виконує Академія електронного управління (Естонія).

Мінсоцполітики


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень